مطالعه کاتالوگ جک هیدرولیک این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید با انواع جک های هیدرولیک بیشتر اشنا شوید و در مورد آن ها اطلاعات جامع تر و کامل تری را به دست آورید تا در هنگام خرید این نوع جک ها بتوانید درست تر تصمیم گیری کنید.

مشخصات جک هیدرولیک

جک های هیدرولیکی دستگاه هایی هستند که کاربردهای بی شماری دارند. از این نوع جک ها در صنعت خودرو برای بلند کردن اتومبیل ها از سطح زمین استفاده می شود تا بتوان آنها را تجهیز کرد. بسیاری از تجهیزات صنعتی با استفاده از جک های هیدرولیکی ساخته می شوند. اساساً، اعمال فشار به روشی خاص باعث اعمال فشار به روش دیگری خواهد شد. طبق PhysLink، جک های هیدرولیکی تحت این مفهوم کار می کنند که در یک ظرف بسته، فشار در هر نقطه یکسان است (اصل پاسکال). جک های هیدرولیکی از دو سیلندر تشکیل شده اند، یکی بزرگتر از دیگری و بهم متصل شده اند.

وارد آوردن نیرو به سیال در یک سیلندر باعث فشار در کل حجم و در برابر سطح استوانه می شود. این افزودن نیرو به یک استوانه کوچکتر امکان تولید حتی بیشتر نیروی را از یک استوانه بزرگتر فراهم می کند. به عنوان مثال، هنگامی که یک پیستون یک اینچ فشار به یک مایع هیدرولیک وارد می کند، فشار ارائه شده به سیال برابر با یک پوند بر اینچ مربع است. طبق پیوند PhysLink، یک پیستون ده اینچ مربعی متصل به این سیستم، یک پوند در هر اینچ مربع برابر ده پوند می باشد. با این حال، وقتی پیستون کوچکتر در یک جهت تحت نیروی ده اینچی قرار می گیرد، پیستون بزرگتر تنها تحت نیروی یک اینچ در جهت دیگر قرار خواهد گرفت.

نقشه جک هیدرولیک

در کاتالوگ جک هیدرولیک به نکته دیگری که باید توجه کنید نقشه جک ها و اجزای تشکیل دهنده آن ها می باشد. همه جک های هیدرولیکی حداقل از شش جز اصلی تشکیل شده اند. اجزای اصلی جک های هیدرولیکی عبارتند از:

  • یک مخزن
  • پمپ
  • سوپاپ چک
  • استوانه اصلی
  • پیستون ضربه ای
  • سوپاپ آزاد کننده

انواع جک هیدرولیک

شناخت انواع جک های هیدرولیکی شما را در درک بهتر از کاتالوگ جک هیدرولیک کمک می کند. معرفی جک های هیدرولیکی موجب تعدیل صنایع شده است. احتمالاً دیده اید که از آنها برای بلند کردن اتومبیل استفاده می شود و حتی ممکن است خودتان در استفاده از آن مشکل داشته باشید. اما دانش شما در مورد جک های هیدرولیکی تا کجا پیش خواهد رفت؟

جک های Bottle

جک های Bottle که به عنوان جک دستی نیز شناخته می شوند، راهی آسان برای بلند کردن وسیله نقلیه برای سرویس یا بازرسی کنار جاده است. اندازه جک های Bottle به طور گسترده ای از 45 کیلوگرم تا چندین تن قابل افزایش است. جک های Bottle از یک شافت عمودی استفاده می کنند، که از یک بالشتک محافظ پشتیبانی می کند که وزن شما را هنگام بلند شدن مستقیماً حفظ می کند.

جک های کف

جک های کف که به آنها جک های Trolley نیز گفته می شود، بر خلاف جک های Bottle نیستند که به صورت عمودی کار می کنند. شافت در جک کف به صورت افقی قرار دارد و روی پایه متصل شده به پد بالابر متصل می شود و سپس به صورت عمودی بلند می شود. این جک ها دامنه بالابر عمودی بسیار بیشتری را نسبت به جک های Bottle فراهم می کنند و در دو اندازه اصلی کوچک و بزرگ موجود هستند. اگرچه طیف وسیعی از جک های کف در بازار موجود است، اما اصول اساسی کار در سراسر کشور اعمال می شود. ابتدا فشار موجود در جک را برداشته و کاملاً پایین می آورید. اطمینان حاصل کنید که روغن کافی در جک وجود دارد و به درستی کار می کند، سپس با خیال راحت آن را زیر بار قرار داده و پمپ کنید تا بلند شود. برای خرید جک های هیدرولیکی حتما از کاتالوگ جک هیدرولیک استفاده کنید و با کارشناسان ما در تماس باشید.

دانلود کاتالوگ

خانهسوالاتتماسارتباط با ما