تعمیر ، طراحی ، تولید جک هیدرولیکی

تعمیر ، طراحی ، تولید جک هیدرولیکی

با سلام خدمت شما عزیزان و همراهان ، شاید شما هم یکی از کسانی باشید که به دنبال یکی از مراکز تعمیر ، طراحی و یا تولید جک هیدرولیکی هستید.

امروز قصد داریم یک سری از تولیدات و تعمیراتی که گروه صنعتی پارس جک به خوبی و به نحوه احسنت انجام میدهد را معرفی کنیم.

 

سیلندر هیدرولیک

سیلندر هیدرولیک

 

 

تعمیر و تولید انواع جک هیدرولیک

 

انواع جک در حالت یک طرفه و دو طرفه.

جک هیدرولیکی تلسکوپی.

جک هیدرولیکی جرثقیل.

جک ترمز دار.

جک میل فرمان خودرو.

جک هیدرولیکی آسانسور.

جک هیدرولیکی لیفتراک

ساخت پاور یونیت هیدرولیک

تعمیر پیستون هیدرولیک
تعمیر سیلندر هیدرولیک

گروه صنعتی پارس جک قادر است با توانای هایی که دارد در زمینه جک های هیدرولیکی که در بالا نام برده شد تولیدات و تعمیرات انجام دهد.

این شرکت با داشتن دستگاه های پیشرفته خود از جمله دستگاه هونینگ سیلندر عمودی قادر به تعمیر سیلندر هیدرولیک
و باز سازی این نوع سیلندر ها می باشد.

این شرکت در زمینه تولید قطعات در تعداد بالا نیز فعالیت میکند و توانایی تولید با بیشترین دقت و در کمترین زمان را با استفاده از دستگاه های سی ان سی خود دارد.

 

حالا ما در ادامه به یک سری از مشکلاتی که ممکن است جک های هیدرولیک با آنها رو به رو شوند را به طور مختصر توضیح میدهیم.

 

دستگاه هونینگ سیلندر

دستگاه هونینگ سیلندر

 

 

مشکلات جک هیدرولیکی

 

ما در اینجا به یک سری از مشکلات جک هیدرولیکی که در به صورت رایج اتفاق می افتند میپردازیم.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
علت ایجاد مشکل در جک های هیدرولیک

 

خوردگی پوسته داخلی : آب روغن قاطی کردن

 

خم شدن میله پیستون : اضافه بار یا تاثیرات بیرونی

 

خط افتادن داخل سیلندر : آلوده بودن روغن یا شکست بیرینگ پیستون

 

گرم شدن سیلندر: نشت داخلی

 

شکستن بلبرینگ چشمی:  بار ضربه ایی یا پایین بودن مشخصات بیرینگ پیستون

 

ترکیدن گلند : امکان تشدید فشار داخلی یا سایش رزوه

 

کاهش توان : نشت داخلی خرابی پمپ هیدرولیک

 

ایجاد حفره میل پیستون : خوردگی و زنگ زدگی

 

خط افتادن میله پیستون : آلوده بودن روغن یا آلوده بودن بیرینگ گلند

 

جمع نشدن میله پیستون : نشت داخلی یا انسداد درگاه

 

نشت منظم آب بند : درست نچسباندن آب بند ها ، حباب هوا در روغن ، فاصله فلز کاری نادرست ، آلوده بودن روغن

 

سروصدای ضربه میله در انتهای کورس : خوردگی بیرینگ داخلی ، هم محور نبودن پیستون و گلند

 

ساییدگی یک طرف میله : عدم پشتیبانی بلبرینگ ، بارگذاری زیاد از یک سمت ، میله خیلی کوچک است

 

جام کردن : کمبود روان کننده برای بیرینگ گلند و سیل ها ، زبری سطح در انتهای شافت یا لوله ، کمبود فشار هیدرولیکی ،

خلا یا به دام افتادن هوا ، تلورانسهای بیرینگ خیلی سفت هستند ، آب بندها خیلی کیپ هستند

 

ترک برداشتن جوش : بار ضربه ای ، جوش اصلی ضعیف

 

این ها مواردی هستند که باعث بروز مشکل در جک هیدرولیک میشوند و شما با پیدا کردن گزینه مورد نظرتان در موارد بالا

می توانید علت بروز مشکل در جک هیدرولیک خود را پیدا کنید

و از تکرار آن جلوگیری کنید.

 

امیدواریم این بخش از مطالب ما مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
تعریف تراشکاری (تراشکاری چیست؟)

با ما در مطالب بعدی همراه باشید.