اجزای سیلندر هیدرولیک

بنابراین اجزای یک سیلندر هیدرولیک کدام اند؟ خوب، یک سیلندر هیدرولیک از 7 جزء اصلی تشکیل شده است:

مخزن سیلندر

مخزن سیلندر یک محفظه بدون درز است که از کنترل فشار اطمینان می دهد. محفظه داخلی مخزن معمولا دارای سطح بسیار ظریفی بین 4 16 میکرو اینچ است. این امر اصطکاک را کاهش می دهد و امکان حرکت نسبتاً آزاد پیستون را در حین حرکت به سمت بالا و پایین در محفظه فراهم می کند.

درپوش سیلندر

پوشش سیلندر بخشی از سیلندر هیدرولیک است که فشار را در داخل نگه می دارد. در حین حرکت پیستون فشار را از محفظه خارج نمی کند. این به سادگی با بستن یک سر به دست می آید. درپوش سیلندر همچنین به عنوان قطعات نصب سیلندر عمل می کند. این قطعات شامل کلاهک، فلنج کلاهک و بند درپوش می باشد. از این طریق، کلاهک را می توان با جوش، رزوه، پیچ و مهره یا اتصال با استفاده از میله اتصال به بدنه متصل کرد. برای همه این روش‌های نازک کاری به غیر از جوشکاری، یک حلقه آب بند بین درپوش و مخزن سیلندر لازم است. اندازه درپوش سیلندر از تنش خمشی عضو محاسبه می شود.

سیلندر هیدرولیکسر سیلندر

سرسیلندر قسمتی از سیلندر هیدرولیک است که در انتهای دیگر درپوش قرار دارد. سر سیلندر معمولاً از طریق نخ، پیچ و مهره یا با استفاده از میله اتصال به بدنه متصل می شود. معمولاً بین سر و بشکه سیلندر از آب بند استاتیک استفاده می شود. سرسیلندر با استفاده از راه‌اندازی آب‌بندی میله‌ای یکپارچه، یا اگر شرایط اجازه می‌دهد، با یک قطعه آب‌ بندی، فشار را در داخل بشکه حفظ می‌کند.

پیستون

پیستون قسمتی است که به میله پیستون متصل شده و دو طرف فشار را در بشکه جدا می کند. ناحیه کم فشار و ناحیه فشار بالا هرگز نباید به هم برسند و این وظیفه پیستون است که اطمینان حاصل کند که این اتفاق نمی افتد. پیستون معمولاً با استفاده از پیچ، مهره یا رزوه به میله پیستون متصل می شود و امکان انتقال حرکت خطی را فراهم می کند. به طور معمول، یک پیستون دارای بیشه هایی است که امکان اتصال رینگ های ایزومتریک را فراهم می کند. این حلقه های ایزومتریک می توانند تک اثر یا دو اثر باشند. از طریق عملکرد پیستون، سیلندر می تواند با حرکت رفت و برگشتی سیلندر منقبض شود.

میله پیستون

میله پیستون قسمتی است که سیلندر هیدرولیک را به قطعه ماشینی که کار را انجام می دهد متصل می کند. آنها با استفاده از یک نخ ماشین یا یک اتصال ساده نصب به هم متصل می شوند. میله های پیستون معمولاً از فولاد نورد سرد ساخته می شوند که روکش کروم سخت دارند. آنها به پیستون متصل می شوند و تا سر انتهای میله گسترش می یابند. برای سیلندرهای انتهای میله دوبل، میله ای وجود دارد که از دو طرف پیستون کشیده شده و از هر دو طرف از لوله سیلندر خارج می شود.

قیمت سیلندر هیدرولیک

انواع مختلفی از سیلندرهای هیدرولیک به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و دارای تغییرات زیادی در قیمت هستند.

پیش‌بینی قیمت سیلندر هیدرولیک برای مسائل مربوط به تهیه برنامه‌های تدارکات و ارزیابی اقتصادی تعمیر و نگهداری و بازسازی اهمیت زیادی دارد.

با این حال، ایجاد یک مدل ریاضی مستقیم دشوار است زیرا عوامل زیادی بر قیمت سیلندر هیدرولیک تأثیر دارند. هدف این مقاله توسعه یک مدل پیش‌بینی قیمت برای سیلندرهای هیدرولیک از طریق استفاده از استدلال مبتنی بر مورد (CBR) است.

هفت عامل مهم مربوط به قیمت سیلندر هیدرولیک با استفاده از روش دلفی کشف شده است. آنها قطر سوراخ سیلندر، ضربه، درجه فشار، سیلندر سروو یا نه، نوع نصب، صلاحیت تامین کننده، و شاخص قیمت تولید کننده (PPI) هستند.

PPI معرفی شده در مدل می تواند حساسیت مدل را نسبت به تغییرات بازار بهبود بخشد.

هزینه تعمیر سیلندر هیدرولیک

تعمیر یک سیلندر هیدرولیک می تواند از 50 دلار تا چند هزار دلار هزینه داشته باشد. قیمت با توجه به اندازه سیلندر و میزان تعمیرات مورد نیاز متفاوت است.

هزینه اولیه تعمیر سیلندر ممکن است سنگین به نظر برسد، اما وقت گذاشتن برای انجام صحیح آن مزایای زیادی دارد.

مصرف روغن کاهش می یابد و در زمان و هزینه صرفه جویی می شود. دستگاه شما همچنین کارآمدتر عمل می کند و عمر قطعات مختلف را بهبود می بخشد.

تعمیر، بازسازی و جایگزینی

در اینجا ، ما سیلندرها را تعمیر، بازسازی و تعویض می کنیم. با تجهیزاتی برای جدا کردن حتی بزرگترین و دشوارترین سیلندرهای هیدرولیک و ماشین آلات آسیاب میله ها، لوله ها و پیستون های سفارشی، شما را پوشش می دهیم.

پس از تعمیر یک سیلندر، مهره را به مشخصات مناسب می چرخانیم. در نهایت، قبل از نصب مجدد یک سیلندر، می ‌توانیم آن را تحت فشار تست کنیم تا مطمئن شویم که تعمیر به درستی انجام شده است.

برای اطلاع دقیق از قیمت سیلندر هیدرولیک با کارشناسان ما با شماره 021123456789 تماس بگیرید.