نحوه شستشوی سیلندر هیدرولیک

سیلندر هیدرولیک

آیا می دانید شستشوی سیلندر هیدرولیک را چطور انجام دهید؟

در مطالب قبلی شما را با بهترین مرکز فروش سیلندر هیدرولیک آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید.

سیلندرهای هیدرولیک بخشی جدایی ناپذیر از یک سیستم هیدرولیک هستند. ما در همه ابعاد زندگی خود به سیستم های هیدرولیک تکیه می کنیم.

ما از سیستم های ترمز هیدرولیک در اتومبیل های خود استفاده می کنیم و هواپیماها از سیستم های چرخ هیدرولیک برای فرود استفاده می کنند.

تعمیر جاده و ساخت و ساز سریعتر می شود و به دلیل سیستم های هیدرولیک به نیروی انسانی کمتری نیاز دارد. زندگی ما بدون هیدرولیک به طور قابل توجهی کندتر و ناکارآمد خواهد بود.

اصل هیدرولیک بسیار ساده است و توسط قانون پاسکال توضیح داده می شود که بیان می کند ، ‘وقتی افزایش فشار در هر نقطه در یک مایع محدود وجود دارد ، در هر نقطه دیگری از ظرف افزایش مساوی وجود دارد.

‘ استوانه های هیدرولیک ساده هستند واحدهایی که قدرت زیادی دارند.

به همین دلیل ما می توانیم با استفاده از پاهای خود ، یک ماشین 29 تنی را متوقف کنیم.

سیلندر های هیدرولیک واحدهای مهر و موم شده از ضد زنگ از فولاد ضعیف حاوی میله، مهر و موم و مایع مخصوص هستند.

بسیار مهم است که مهر و موم دست نخورده باقی است در غیر این صورت سیستم به درستی کار نمی کند. حفظ و ارزیابی کارآیی سیلندرهای هیدرولیک مانع از ناکارآمد شدن آنها می شود.

سیلندر هیدرولیکقانون پاسکال

قانون پاسکال به عنوان ریاضیدان فرانسوی و فیزیوان بلیز پاسکال نامگذاری شد. راه Simpleset برای نشان دادن قانون با دو سرنگ است که توسط یک لوله با آب در آن متصل شده است.

یکی از سرنگ ها، پیستون (اول) و دیگری سرنگ (دوم) ایجاد یک واحد مهر و موم شده است.

شما می توانید با فشار دادن پیستون در سرنگ دوم ، پیستون را در اولین سرنگ بالا بروید. اگر سرنگ ها از نظر مساوی برابر باشند ، اگر سرنگ دوم بزرگتر باشد ، نیرو برابر است.

بیشتر کودکان در مدرسه ها با این آزمایش آشنا خواهند شد و از این سیستم هیدرولیک ساده برای برق خودروهای اسباب بازی استفاده می کنند یا آسانسورها را از طریق کف در هتل های مقوایی انجام می دهند.

این اصل دقیقاً در سیستم های هیدرولیک مکانیکی که سیلندرهای هیدرولیکی از آن استفاده می کنند ، یکسان است. ما هر روز از قانون پاسکال در اتومبیل های خود ، جمع کننده زباله ها ، ماشین آلات ساختمانی و طیف گسترده ای از برنامه ها استفاده می کنیم.

شستشوی سیلندرهای هیدرولیک

سیلندرهای هیدرولیک واحدهای خطی مهر و موم شده حاوی میله پیستون ، لوله سیلندر ، پایه ، پیستون ، کلاهک ، پاک کن ، مهر و موم میله ، مهر و موم پیستون ، باند بلبرینگ میله ، واشر هستند. هرگونه گرد و غبار یا خاک موجود در سیلندر باعث خسارت قابل توجهی و هزینه های زیادی خواهد شد.

در اینجا ویدئویی وجود دارد که داخل یک سیلندر هیدرولیک را نشان می دهد.

حفظ سیلندرهای هیدرولیک با تمیز کردن آنها برای مراقبت از آنها در حالت کار مهم است. مراقبت از سیلندرها مهم است تا بخشی از آنها را تمیز کنند و به درستی دوباره مورد استفاده قرار بگیرند. اگر آنها به درستی بازسازی نشوند ، کار نمی کنند و اجزای آن ممکن است آسیب ببینند.

این یک کار پیچیده است و نیاز به تجربه و تخصص دارد ، بنابراین بهتر است که از خدمات یک شرکت مهندسی مخصوص سیلندر هیدرولیک برای انجام این کار استفاده کنید.

سیلندرهای هیدرولیک از زمان معرفی آنها در سال 1795 به دلیل سادگی در طراحی آنها تغییر زیادی نکرده اند. در مورد 7 جزء اساسی که سیلندرهای هیدرولیک را تشکیل می دهند می توانید اطلاعاتی کسب کنید.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
مهمترین فاکتورهای ساخت و کاربرد سیلندر هیدرولیک

در این مقاله درباره تاریخ سیلندر هیدرولیک بیشتر خواهید دانست.

سیلندر هیدرولیک ، همچنین به عنوان یک موتور هیدرولیک خطی شناخته می شود. این شگفتی مهندسی تمام وسایل نقلیه مهندسی سنگین شما را قادر می سازد تا کار کنند. این کارکنان شما را قادر می سازد تا از طریق آن دستگاه ها ، کارهای مربوط به ساخت ، معدن و کشاورزی را به سرعت و کارآمد انجام دهند.

شناخت تجهیزات به شما بینشی خاص می دهد. شما می توانید مشکلات را شناسایی کرده و راه حل هایی را پیشنهاد دهید ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

اگر هرکدام از این قسمت ها شکسته شود یا به بخشی نیاز داشته باشید ، ما در این مجموعه در تمام جنبه های سیلندرهای هیدرولیک تخصص داریم.

سیلندر هیدرولیک استوانه ای

استوانه به گونه ای طراحی شده است که حاوی فشار سیلندر باشد. این استوانه از لوله های ترمیم ساخته شده است که از لوله های یکپارچه ساخته شده ساخته شده است.

این فولاد باید مناسب باشد. Honing یک فرآیند ماشینکاری ساینده است که برای تولید یک سطح دقیق و صاف روی فلز مورد استفاده قرار می گیرد. هونینگ یکی از اصلی ترین فرآیندهای تولید لوله سیلندر هیدرولیک است.

سطح داخلی لوله باید دارای یک سطح صاف در داخل باشد ، با دوام داشته باشد و تحمل دقت بالایی داشته باشد.

سر سیلندر (درپوش انتهایی)

سر سیلندر ، همچنین به عنوان ‘انتهای کور’ شناخته می شود. این قسمت در داخل استوانه سیلندر است و در معرض نور نیست ، از این رو این نام را دارد.

این قسمت محفظه فشار را از یک انتهای سیلندر محصور می کند. سر سیلندر گزینه ای برای تنظیم آب بندی میله یکپارچه یا گزینه ای برای پوشش یک برجستگی دارد که در این مقاله با جزئیات در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

پایه سیلندر هیدرولیک یا برجستگی

این قسمت فشار را از انتهای دیگر استوانه سیلندر محصور می کند. این قسمت همچنین به عنوان Rod End گفته می شود. این را می توان با دهانه ای که میله سیلندر به آن وصل می شود ، شناسایی کرد.

برجستگی سیلندر با جوشکاری ، نخ ، پیچ و یا میله های در همپیچیده مانند از سیلندرهای 150 سری ما متصل می شود. درپوش های سیلندر 150 سری توسط میله های در هم پیچیده متصل می شوند. برجستگی همچنین به عنوان یک مؤلفه نصب سیلندر استفاده می شود.

نمونه هایی از این اجزای نصب شده عبارتند از: فلنج درپوش ، برجستگی سر محور و برجستگی Clevis. اندازه برجستگی با مقاومت در برابر تنش وخمش مورد نیاز سیلندر هیدرولیک تعیین می شود.

پیستون

پیستون داخل سیلندر هیدرولیک برای جدا کردن مناطق فشار داخل استوانه استفاده می شود. پیستون به منظور متناسب با پوشش های لاستیکی یا فلزی ساخته شده است که می تواند یک نقش مضاعف داشته باشد. میله پیستون برای انتقال حرکت خطی از طریق پیچ یا مهره ها وصل می شود. بسته به جایی که فشار در هر دو طرف پیستون اعمال می شود باعث می شود سیلندر هیدرولیک پهن یا جمع شود. به عنوان مثال ، اعمال فشار ، میله سیلندر را در خارج از استوانه گسترش می دهد.

میله پیستون

همچنین به عنوان میله سیلندر شناخته می شود. این میله از فولاد نورد سرد با آبکاری شده کروم ساخته شده است. میله به پیستون و سر سیلندر وصل شده است. میله پیستون سیلندر هیدرولیک را به مؤلفه دستگاه که برای انجام کار استفاده می شود ، متصل می کند.

میله پیستون از کروم سخت ساخته شده است تا خواص آن بسیار خوب و جلا داده شود. این میله یک پوشش قابل اعتماد را تضمین می کند که از نشت جلوگیری می کند.

برجستگی پوشش

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
آشنایی با مهم ترین انواع سیلندر هیدرولیک

برجستگی سیلندر هیدرولیک با تعدادی از مهر و موم ها مجهز شده است که مانع از نشت روغن تحت فشار از رابط میله استوانه و سر سیلندر می شود. اگر گزینه برجستگی پوشش را انتخاب کنید، این مزیت حذف آسان و جایگزینی تمام مهر و موم های مورد نیاز برای جلوگیری از نشت را به شما می دهد. پوشش های موجود در برجستگی اصلی مهر و موم اصلی ، مهر و موم ثانویه ، باند های پوسیده، تراش دهنده و مهر و موم استاتیک است.

سیلر ها

سیلر های مورد استفاده در برجستگی پوشش به طور خاص با توجه به فشار کار سیلندر ، سرعت سیلندر ، دمای کار و استفاده از سیلندر هیدرولیک انجام می شود. این سیلر های داینامیک است و می تواند به تنهایی و یا به صورت جفت فعالیت کند. سیلندرهای هیدرولیک مورد استفاده در محیط های دمای پایین تر از سیلر های الاستومر ساخته شده از لاستیک نیتریل استفاده می کنند.

اگر از سیلندرهای هیدرولیک شما در دمای بالاتر استفاده می شود، مطمئن شوید که سیلر های شما از ویتون فلوروکربن ساخته شده است زیرا این امر برای آن درجه حرارت مناسب تر است.

از سیلر های پاک کننده و اسکرابر برای از بین بردن آلاینده هایی مانند خاک و آب استفاده می شود که می تواند آسیب گسترده ای به دیواره های استوانه هیدرولیک وارد کند.

از نوارهای سایش برای جلوگیری از تماس فلزی به فلز استفاده می شود، که در صورت عدم وجود آنها، به دیوارهای سیلندر نیز آسیب می رساند.

نتیجه

ما اعتماد داریم که شما در مورد سیلندرهای هیدرولیک که باعث می شود ساخت و ساز، کشاورزی و ماشین آلات در حال حرکت شما باشد، چیزی آموخته اید. مهندسی کاپا به ارائه بهترین سیلندرهای هیدرولیک با کیفیت اختصاص یافته است.

امروز هر یک از محصولات گسترده سیلندر هیدرولیک ما را سفارش دهید. ما سیلندرهای هیدرولیک را با هر نوع نصب یا موقعیت پورت مورد نیاز خود تولید می کنیم.

ما هر مؤلفه ای از سیلندر را تولید می کنیم و هیدرولیک های سفارشی را برای کاربردهای تخصصی طراحی و می سازیم.

انواع سیلندر هیدرولیک

انواع سیلندر هیدرولیک را می شناسید؟ کدام یک از این نوع سیلندر ها را می توانید برای کسب و کار خود انتخاب کنید؟

سیلندرهای هیدرولیک برای اولین بار در اواخر قرن 18 ساخته شدند. سیستم های هیدرولیک مبتنی بر قانون فشار سیال پاسکال است که بیان می کند که وقتی فشار بر روی مایع اعمال می شود ، فشار برابر در کل آن سیال از همه جهات اعمال می شود.

سیلندر های هیدرولیک را می توان برای هر کاربردی که در آن به فشار قوی یا نیروی کشش نیاز داشته باشد ، استفاده کرد. آنها در ابتدا در طول انقلاب صنعتی کاربردهای بی شماری پیدا کردند ، هنگامی که افزایش کارخانه ها و تولید نیاز به چندین کاربرد هیدرولیک داشت. اکنون ، سیلندرهای هیدرولیک در تجهیزات در طیف گسترده ای از صنایع – از جمله صنایع ساخت ، تولید ، معدن و صنایع دریایی – در تجهیزات استفاده می شوند.

سیلندرهای هیدرولیک تک کاره

سیلندرهای تک کاره در جایی کار می کنند که یا فشار یا نیروی کشش لازم باشد ، بنابراین مایع هیدرولیک فقط در یک طرف میله پیستون عمل می کند. نیروی دیگر (مانند گرانش ، وزن بار یا چشمه) سیلندر را در جهت دیگر کار می کند.

سیلندرهای هیدرولیک دوکاره می کنند.

یک سیلندر دوکاره میله پیستون را به هر دو جهت پیشبرد و با عملکرد هیدرولیک مجبور می کند.

سیلندرهای تلسکوپی

سیلندرهای تلسکوپی برای افزایش مسافتی که می توان در یک ضربه برداشته شد، در یک سیلندر استفاده می کنند.

ضربه مقدار بالابر است که یک سیلندر در یک حرکت قادر به آن است. به طور معمول در ماشین هایی مانند کامیون های نوک تیز استفاده می شود، همچنین می تواند در هر ساختاری که نیاز به افزایش ضربه دارد (میزان حرکتی که سیلندر ایجاد می کند) استفاده شود، بدون افزایش فضای مورد نیاز است. یک مسئله بالقوه این است که یک سیلندر تلسکوپی استاندارد می تواند به دلیل تغییر در اندازه حجم برای مراحل مختلف سیلندر ، تغییرات ناگهانی در سرعت داشته باشد. با این حال ، مهندسی تخصصی می تواند سیلندرهای تلسکوپی دوگانه تولید کند که می توانند با سرعت ثابت حرکت کنند.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
آشنایی با مهم ترین کاربرد های هونینگ

سیلندرهای جک

سیلندرهای جک سیلندرهای متحرک هستند که در اندازه های مختلفی قرار دارند. معمولاً از یک پمپ دست می توان با اندازه های چند سیلندر استفاده کرد، به این معنی که شرکت ها می توانند بهترین اندازه سیلندر را برای هر کار انتخاب کنند. سیلندرهای جک سوار نیستند، آنها به طور کلی به راحتی در کف مورد استفاده قرار می گیرند. وزنهای بلند کردن معمولی 5 تن ، 10 تن ، 20 و 50 تن است. اندازه گیری استاندارد و ماهیت موبایل سیلندرهای جک باعث می شود که در صورت عدم نیاز به آنها ، ابزارهای ایده آل برای استخدام داشته باشند. در بسیاری موارد ، به جای داشتن یک شرکت سیلندر هیدرولیک ، سیلندرهای جک را در صورت لزوم برای یک کار خاص اجاره می کنند.

یک سیلندر هیدرولیک چگونه کار می کند؟

قانون پاسکال نشان می دهد که:

نیروی = منطقه فشار X

در یک سیستم هیدرولیک ، فشار توسط HPU (واحد پمپاژ هیدرولیک) داده می شود. منطقه اندازه پیستون هیدرولیک است. این دو مؤلفه نیرویی را که می توان توسط سیلندر انجام داد تعیین می کند.

بنابراین ، وزنی که توسط یک استوانه هیدرولیک قابل هلر یا برداشته شده است ، برابر با فشار است که توسط پمپ ضرب شده به اندازه میله استوانه است.

بیشتر پمپ ها دارای محدوده استاندارد هستند. معمولاً از 3000 psi تا 10،000 psi (210 تا 690 بار). میانگین تمایل دارد در انتهای پایین دامنه باشد. حدود 210 بار.

بسته به میزان سیلندر ، یک پمپ می تواند وزن بی نهایت وزن را بلند کند. افزایش PSI ممکن است برای مقابله با افزایش فشار نیاز به تنظیم مهر و موم ، دریچه ها و طراحی سیلندر داشته باشد.

پمپ همچنین سرعتی را که در آن سیلندر می تواند کار کند ، دیکته می کند ، زیرا مایع هیدرولیک را با سرعت جریان لازم فراهم می کند.

نحوه اندازه گیری سیلندر

طراحان سیلندر هیدرولیک باید در مورد مقیاس و اندازه یک سیلندر هیدرولیک فکر کنند. یک سیلندر که دارای دسترسی بیش از حد است ، خطر کمانش را ایجاد می کند – به این معنی که میله و بشکه باید بزرگتر شوند. با این حال ، این افزایش در منطقه می تواند نیروی بیشتری داشته باشد ، به طور بالقوه بیش از مهندسی ساختگی و سنگین تر شدن آن.

طرح

این سیلندر برای اولین بار توسط تیمی از مهندسان استوانه هیدرولیک با در نظر گرفتن استفاده از سیلندر هیدرولیک و محیطی که در آن قرار دارد ، طراحی شده است. این مواد ، پوشش ها ، مهر و موم ها و سایر قسمت های تخصصی را دیکته می کند. سیستم های هیدرولیک مطابق با هر قانون خارجی که مربوط به صنعت است که برای آن طراحی شده است ، طراحی شده اند. صنعت خارج از کشور به طور خاص تعدادی از الزامات را دارد که هیدرولیک می تواند مطابق با آن طراحی کند.

فروشگاه ماشین

پس از نهایی شدن طرح ، مهندسان فروشگاه ماشین شروع به تولید سیلندر می کنند. میله های سیلندر و سایر قسمت ها با استفاده از ماشین آلات بسیار تخصصی حوصله اندازه گیری های دقیق دارند. میله های سیلندر با روکش های تخصصی مانند Corex کروم شده یا روکش شده اند.

برای خرید سیلندر از بهترین مرکز فروش سیلندر هیدرولیک می توانید با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱-۶۶۶۷۲۵۱۵ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =

خانهسوالاتتماسارتباط با ما